1. Teemade tutvustus (10 min):
15. teema: Kutsed
– Selgitage, et see teema keskendub reisimisele, transpordile ja kutsete esitamisele.
– Tutvustage põhilisi alateemad: transpordivahendid, tee juhatamine, piletite ostmine, kutsete esitamine ja neile vastamine.
16. teema: Palju õnne!
– Selgitage, et see teema käsitleb tähtpäevi, pühasid ja õnnitlemist.
– Tutvustage põhilisi alateemad: Eesti tähtpäevad, õnnitlemise ja tänamisega seotud väljendid, pühade tähistamine.
2. Iseseisva töö juhised (15 min):
15. teema: Kutsed
a) Keeleklikk: Läbida peatükk 15 “Kutsed”.
b) Koostada dialoog, kus kutsute sõpra üritusele ja juhatate talle teed.
c) Uurida Eesti ühistranspordi võimalusi ja koostada lühike reisiplaan ühest linnast teise.
16. teema: Palju õnne!
a) Keeleklikk: Läbida peatükk 16 “Palju õnne!”.
b) Koostada Eesti tähtpäevade kalender, lisades igale tähtpäevale lühikese selgituse.
c) Kirjutada õnnitluskaart enda valitud tähtpäeva puhul.
3. Lisaideed (5 min):
a) Eestikeelse keskkonna loomine:
– Jälgida nädala jooksul eestikeelset ilmateadet ja märkida üles uued väljendid.
– Leida ja kuulata eestikeelne laul, mis on seotud mõne tähtpäeva või pühaga.
b) Enesehinnangu tõstmine:
– Pidada “edusammude päevikut”, kuhu kirjutada iga päev üks uus asi, mida õppisite või kasutasite eesti keeles.
– Salvestada end eesti keeles rääkimas ja kuulata salvestust nädala pärast uuesti, et märgata arengut.
c) Kultuuriteadlikkuse arendamine:
– Uurida ühe Eesti tähtpäeva ajaloolist tausta ja jagada seda järgmisel kohtumisel.
– Võrrelda üht Eesti tähtpäeva sarnase tähtpäevaga oma kultuuris.
Lõpetuseks julgustage õppijaid kasutama Keeleklikki aktiivselt, rõhutades, et regulaarne harjutamine on keeleõppe võti. Tuletage meelde, et järgmisel kohtumisel arutatakse nende kogemusi ja edusamme nende teemadega töötamisel.