1. Sissejuhatus (5 min):
– Õpetaja selgitab refleksiooni eesmärki: analüüsida oma arengut eesti keele õppimisel
– Õpilased võtavad hetke, et mõelda oma õpiteekonnale seni
2. Individuaalne mõtisklemine (10 min):
Õpilased vastavad kirjalikult järgmistele küsimustele:
– Millised olid minu eesmärgid kursuse alguses?
– Milliseid edusamme olen teinud sõnavara, grammatika ja suhtlemisoskuste osas?
– Mis on olnud minu jaoks kõige suurem väljakutse?
– Milline õppemeetod on mulle kõige paremini sobinud?
3. Paaristöö (10 min):
– Õpilased jagavad oma mõtteid paarilisega
– Nad annavad üksteisele konstruktiivset tagasisidet ja jagavad õppenippe
4. Ühine arutelu (5 min):
– Mõned vabatahtlikud jagavad oma peamisi tähelepanekuid kogu grupiga
– Õpetaja teeb kokkuvõtte ühistest tähelepanekutest ja annab üldist tagasisidet grupi arengule
5. Eesmärkide seadmine (5 min):
– Õpilased sõnastavad 1-2 konkreetset eesmärki järgmiseks õppeperioodiks, põhinedes oma refleksioonil
– Soovi korral võivad nad neid eesmärke jagada paarilise või grupiga
See tegevus aitab õpilastel teadvustada oma arengut, tõsta enesekindlust ja seada sihte edasiseks õppimiseks.