Tulika 15/17 Tallinn
+3725266759
info@solaintegra.ee

Refleksioon: “Kuidas olen arenenud?”

1. Sissejuhatus (5 min):

– Õpetaja selgitab refleksiooni eesmärki: analüüsida oma arengut eesti keele õppimisel

– Õpilased võtavad hetke, et mõelda oma õpiteekonnale seni

2. Individuaalne mõtisklemine (10 min):

Õpilased vastavad kirjalikult järgmistele küsimustele:

– Millised olid minu eesmärgid kursuse alguses?

– Milliseid edusamme olen teinud sõnavara, grammatika ja suhtlemisoskuste osas?

– Mis on olnud minu jaoks kõige suurem väljakutse?

– Milline õppemeetod on mulle kõige paremini sobinud?

3. Paaristöö (10 min):

– Õpilased jagavad oma mõtteid paarilisega

– Nad annavad üksteisele konstruktiivset tagasisidet ja jagavad õppenippe

4. Ühine arutelu (5 min):

– Mõned vabatahtlikud jagavad oma peamisi tähelepanekuid kogu grupiga

– Õpetaja teeb kokkuvõtte ühistest tähelepanekutest ja annab üldist tagasisidet grupi arengule

5. Eesmärkide seadmine (5 min):

– Õpilased sõnastavad 1-2 konkreetset eesmärki järgmiseks õppeperioodiks, põhinedes oma refleksioonil

– Soovi korral võivad nad neid eesmärke jagada paarilise või grupiga

See tegevus aitab õpilastel teadvustada oma arengut, tõsta enesekindlust ja seada sihte edasiseks õppimiseks.