Tulika 15/17 Tallinn
+3725266759
info@solaintegra.ee

Teemade 5 ja 6 tutvustus

1. Ülevaade järgmistest teemadest (10 min):

   – Juhendaja tutvustab lühidalt Keelekliki 5. ja 6. teema sisu:

     * 5. Minu pere

     * 6. Minu tavaline päev

   – Iga teema kohta antakse lühike ülevaade põhisõnavarast ja grammatikast.

   – Selgitatakse, kuidas need teemad seostuvad igapäevaeluga.

2. Õpieesmärkide tutvustamine (5 min):

   – Juhendaja selgitab, mida õppijad peaksid pärast nende teemade läbimist oskama:

     * Oskate kirjeldada oma perekonda ja sugulassuhteid

     * Suudate rääkida oma igapäevastest tegevustest

     * Mõistate ja kasutate põhilisi ajaga seotud väljendeid

3. Iseseisva töö juhised (10 min):

   – Juhendaja annab konkreetsed juhised Keelekliki kasutamiseks:

     * Soovituslik ajakava (nt 1-2 tundi päevas)

     * Ülesannete sooritamise järjekord

     * Keelekliki erinevate funktsioonide kasutamine (nt grammatikavideod, kuulamisharjutused)

   – Lisaülesannete soovitused:

     * Koostada oma perepuu eesti keeles

     * Kirjutada lühike päevakava eesti keeles

4. Õppimisnipid ja -strateegiad (3 min):

   – Juhendaja jagab soovitusi efektiivseks iseseisvaks õppimiseks:

     * Kasutada mõttekaarti pereliikmete ja sugulussuhete visualiseerimiseks

     * Luua oma päevakava eestikeelsete märksõnadega

     * Kasutada ajaplaneerimisel eestikeelseid väljendeid

5. Küsimused ja vastused (2 min):

   – Osalejatel on võimalus küsida täpsustavaid küsimusi.

6. Motiveeriv lõpetus (2 min):

   – Juhendaja julgustab osalejaid aktiivselt õppima ja rõhutab, kui kasulikud need teemad on igapäevasuhtluses.

   – Meenutatakse järgmise kohtumise kuupäeva.

Lisaideed:

– Jagada osalejatele lühike kokkuvõte järgmiste teemade põhipunktidest ja olulisematest väljenditest.

– Luua veebipõhine foorum või chat-grupp, kus osalejad saavad jagada oma perepilte või päevakavasid ja neid eesti keeles kommenteerida.

– Pakkuda vabatahtlikku “tandem-õppe” võimalust, kus osalejad saavad paarides või väikestes gruppides neid teemasid harjutada.

See tegevus aitab osalejatel valmistuda järgmisteks teemadeks, andes neile selge ülevaate oodatavatest õpitulemustest ja konkreetsed juhised iseseisvaks tööks. See toetab nende motivatsiooni ja aitab neil oma õppimist paremini planeerida.