1. Ringküsitlus (5 min):
Iga õpilane jagab lühidalt ühe positiivse kogemuse või õpitud asja viimastest teemadest (tähtpäevad ja pühad ning kokkuvõte).
2. Paarisarutelu (5 min):
Õpilased arutavad paarides järgmisi küsimusi:
– Mis oli kõige kasulikum sõna või väljend, mida õppisid?
– Millise tähtpäeva kohta tahaksid rohkem teada?
3. Grupiarutelu (10 min):
Kogu klass jagab paarisarutelu tulemusi. Õpetaja kirjutab olulisemad punktid tahvlile.
Lisaideed:
4. “Tähtpäevade bingo” (5-10 min lisaks):
Õpilased täidavad bingolehe erinevate tähtpäevadega. Õpetaja loeb ette tähtpäevade kirjeldusi, õpilased märgivad ära vastavad tähtpäevad.
5. “Õnnitlemisvõistlus” (5 min lisaks):
Õpilased moodustavad kaks rida. Iga õpilane peab õnnitlema vastasreast inimest erineva tähtpäeva puhul. Kiireim ja korrektseim rida võidab.
6. Refleksioonipuu (5-10 min lisaks):
Seinale on joonistatud puu. Õpilased kirjutavad post-it’idele, mida nad õppisid (lehed), mida tahaksid veel õppida (õied) ja kuidas kavatsevad õpitut kasutada (viljad). Need kleebitakse vastavatesse kohtadesse puul.
7. “Minu eesti keele teekond” (10 min lisaks):
Õpilased joonistavad lihtsa teekonna algusest (A0) kuni praeguse hetkeni, märkides olulised õpimomendid, väljakutsed ja saavutused. Soovi korral võivad nad oma teekonda klassile tutvustada.